Маркетинговата стратегия е процес, който позволява на всеки един бизнес да концентрира своите ограничени ресурси във възможности за увеличаване на продажбите и постигане на устойчиво и конкурентно предимство.
Всяка добре планирана стратегия дава не само положителни резултати, но е и основен двигател за съществуването на компаниите в много конкурентни пазарни отрасли. Обикновено маркетинговите стратегии се разработват като дългосрочни и тактически планове, които подробно описват конкретните действия, които се изпълняват през текущата година. Те са динамични и интерактивни.
eSale.bg ще ви помогне в уеб планирането на Вашата маркетинг кампания, минавайки през всеки процес и постигайки максимални резултати. Ние ще анализираме, планираме, включим в действие и отчетем резултатите вместо Вас. Вашата задача е да набележите целите, към които се стремите.
Нашите пакети ще Ви осигурят предимство, на което конкуренцията Ви би завидяла.
Оптимизацията за търсачки или SEO (Search Engine Optimization) е основен елемент на Интернет рекламата и заема голяма част от нея. Тя е един от най-предпочитаните методи за популяризация на сайтовете и генериране на таргетиран трафик. SEO е процес, който отнема време и ресурси, и изисква добро познаване на пазарната ниша, в която искате да се позиционирате.
Всеки знае, че Facebook е най-бързо разрастващата се социална мрежа в световен мащаб. До момента уеб сайтът има близо 800 милиона регистрирани потребители, като тези от България са над 2,5 млн. И бройката им расте всеки изминал ден. Маркетингът в тази социална мрежа е един нов начин всеки един рекламодател да достигне максимална разпознаваемост на своята компания, бранд, продукт, услуга.
Писането в блогове или „блогването“ е един от най-популярните и достъпни методи да споделяш информация, новини, събития, емоции с целия свят. В наши дни блогване реално е не само споделяне на информация, но и двустранен контакт с хора, интересуващи се от нещата, за които пишем или споделяме в блога си. Блогове съществуват вече от почти 10 години. Думата блог означава “Уеб дневник”, и той е ефективен онлайн дневник.
Стартирането на Pay Per Click (PPC) кампания е една чудесна възможност за увеличаване посещаемостта на вашия уеб сайт. Всеки рекламодател решил да ползва такъв вид трафик, трябва да знае, че за разлика от органичния трафик (SEO), PPC трафика не е безплатен. Вие плащате за всеки реализиран клик на вашата реклама. Като рекламодател Вие задавате за какви ключови думи да се показва вашата реклама и каква е максималната цена на клик. За остане една реклама активна в конкурентна ниша, цената на клик (посетител към вашия уеб сайт) може да достигне и няколко лева.
CPM (Cost Per Mile) или CPT (цена на хиляда импресии) рекламата е, когато рекламодателите плащат за излъчване на тяхното послание към определена аудитория. “На хиляда” означава на хиляда импресии, което реално е най-малката единица обем. Въпреки това, някои импресии не могат да бъдат отчетени като презареждане или вътрешно действие на потребителя. Много компании я използват като умело я включват във всяка своя Интернет кампания.
Проследете активните в момента кампании, управлявани от eSale.bg.
Запознайте се с допълните услуги предлагани от Нас: Брандинг, Криейтив Реклама, Видео Реклама, Медиа планиране и купуване, Афилиейт маркетинг, Консултации, CMP реклама.
Използвайе целия потенциал на Вашия уеб сайт
Станете част от нашата рекламна мрежа и печелете повече
Всеки собственик на бизнес е добре дошъл в дигиталната агенция eSale.bg. Ние имаме специални предложения за собствениците на големи или малки бизнеси. Основно, ние ще се съобразим с размера и възможностите на Вашата фирма с цел да достигнем до желания резултат, който гоните.
Предимства да изберете нас:
- Ефективност и бързина;
- Опит и професионализъм;
- Добра възвращаемост на инвестициите;
- Персонално отношение;
- Работеща и тествана практика;
- Постигане на желаните резултати.
Follow Us!