Криейтив Реклама

Slide background

We are going green today 🙂

Често стандартните реклами имат отрицателно въздействие върху потребителя. Повечето хора използват рекламния блок за всичко друго но не и да гледат реклами. Ако използвате стандартно решение за представяне на вашия бранд, бъдете сигурни, че повечето от потребителите дори няма да се замислят какво сте искали да кажете.

Добрата новина е, че не всички реклами са лоши

eSale.bg отделя специално внимание на проектирането на всяка реклама. Нашата главна цел е тя да въздейства на потребителя така, че вашият продукт да остане в съзнанието му по начин, който ще го накара да купува когато има, а дори и когато няма нужда от него.

Ние се ръководим от максимата – “Няма втори шанс да направиш добро първо впечатление”. Както при офлайн, така и при онлайн рекламата Вие имате само част от секундата да хванете вниманието на зрителите. Точно това е целта на една една добре проектирана и изработена криейтив реклама – да привлече интерес към вашият бранд, да остане в съзнанието на потребителя и да го накара да купува в точния момент. Ако това не стане, Вашата рекламна кампания ще претърпи неуспех.

За да може вашата реклама да се отличава от хилядите, трябва да бъде наистина интересна за зрителите, да ги накара да говорят за нея, да я споделят по социалните мрежи и да искат да я гледат поне още веднъж. Но тук има още едно условие, което повечето рекламисти, дали от незнание или от небрежност пропускат – в съзнанието на зрителя да остане рекламираният продукт, а не останалите елементи на рекламата. Като добър пример може да се посочи реклама, в която участват любимци на зрителите – хората остават с усмивка на лице, но дори и не забелязват какъв продукт рекламират техните идоли.

Creative